Кошик
3842 відгуків
+380 (63) 145-30-25
РадіоКухня
Кошик

Скло камери для Samsung A225 Galaxy A22 (2021) 4G біле

49 ₴

Мінімальна сума замовлення на сайті — 100 грн

  • В наявності
  • Код: 37448
Скло камери для Samsung A225 Galaxy A22 (2021) 4G біле
Скло камери для Samsung A225 Galaxy A22 (2021) 4G білеВ наявності
49 ₴
+380 (63) 145-30-25
Зв'язок тількі Viber або Telegram
+380 (63) 145-30-25
Зв'язок тількі Viber або Telegram
повернення товару протягом 14 днів за рахунок покупця
У компанії підключені електронні платежі. Тепер ви можете купити будь-який товар не покидаючи сайту.

НАЛОЖЕНОГО ПЛАТЕЖУ НЕМАЄ
ВІДПРАВЛЕННЯ ТОВАРУ ТІЛЬКИ ПРОМ-ОПЛАТОЮ АБО ПІСЛЯ ПОВНОЇ ПЕРЕДОПЛАТИ НА КАРТУ

Також Ви можете придбати інструменти для ремонту, захисне скло в нашому магазині, наприклад:

Скальпелі, лопатки, шпателі

Пінцети

 

Доставка:

 

  

Замовлення прийняті до 12:00, збираються для відправки того ж дня. Замовлення після 12:00 надсилаються наступного робочого дня. Надсилаємо щодня крім п'ятниці та неділі.

 

      Способи оплати:
 

Передплата на карту

Повна передоплата на банківську картку. Реквізити на оплату будуть надіслані в SMS після підтвердження наявності товару.

Пром Оплата

Безпечна онлайн оплата за допомогою будь-якої банківської картки, за якою продавець отримує гроші за замовлення, тільки після того, як ви його забрали з пошти.

 

 Перевірка товара:

  • 1. При отриманні Ви повинні перевірити товар у відділенні Нової пошти у присутності співробітника. У разі виявлення пошкоджень (тріщин, відколів, подряпин, порваних шлейфів) потрібно скласти акт огляду та написати претензію Новій Пошті. Без цих документів претензії з боку покупців не прийматимуться!
  • 2. Перед встановленням дисплея (модуля) / сенсора (тачскріна) / акумулятора перевірте його працездатність навісним монтажем (не знімаючи захисної плівки, просто підключивши шлейф у гніздо).

 

 Повернення і обмін:

1. Ви маєте право повернути товар протягом 14 днів з моменту відправки (за умови дотримання гарантыйних забовёязань), отримавши в заміну аналогічний товар або повернення коштів у повному обсязі (сума доставки не відшкодовується).

2. Зворотню доставку оплачує покупець.

3. Гарантія на повернення поширюється, якщо виконано такі умови:

- Не знято заводські плівки (знято і заново переклеєно-не приймаються)

- Запчастина не має видимих фізичних пошкоджень, немає слідів розтину та встановлення.

- Шлейфи не погнуті та не порвані.


 

Гарантії

ГАРАНТІЯ НА ЗАПЧАСТИНИ

  • Обов'язково перевіряйте запчастини ДО повної установки!
  • Встановлені запчастини, які були навіть найменший час у вживанні поверненню або обміну НЕ підлягають. Робіть максимально можливе тестування і перевірку запчастин перед повної установкою.
  • Обов'язково зберігайте упаковку в якій була надіслана запчастину!

ГАРАНТІЙНІ ТЕРМІНИ

  • Терміни повернення або обміну товару – 14 днів з моменту покупки.
  • Гарантія на запчастини – діє ДО установки!
  • Гарантія на обладнання – 1-3 місяців в залежності від типу обладнання, уточнюйте точні терміни перед покупкою. Протягом цього терміну ми здійснюємо безкоштовний ремонт апаратних поломок ремонтного обладнання.

ГАРАНТІЯ НЕ ПОШИРЮЄТЬСЯ НА ТАКІ ЗАПЧАСТИНИ

  • дисплеї і тачскріни, на яких знімалася захисна плівка (плівка є гарантійним захисним засобом, наклеїти її назад не можливо, уважно перевіряйте запчастину перед зняттям плівки!);
  • запчастини, на яких порвані або зняті захисні пломби (стікери, наклейки, штампи тощо);
  • запчастини BGA (мікросхеми, цифрові мікрофони тощо);
  • запчастини, мають сліди пайки, невмілої або не акуратною установки, що втратили товарний вигляд або колишні у вживанні;
  • нескладний інструмент (викрутки, пінцети, скальпелі, ножиці тощо);
  • будь-які предмети комплектації (паяльники, адаптери, кабелі, доп. пристосування, матеріали тощо);
  • продукти віртуального характеру (логи, активації, кредити, програми тощо).

ГАРАНТІЯ НА ОБЛАДНАННЯ НЕ НАДАЄТЬСЯ В НАСТУПНИХ ВИПАДКАХ

  • пошкоджені або відсутні захисні знаки (пломби, стікери, наклейки, штампи тощо);
  • є сліди програмної або механічної модифікації;
  • є сліди спроб самостійного ремонту;
  • є фізичні, електричні, теплові пошкодження апаратній частині, є сліди попадання вологи і сторонніх предметів;
  • обладнання використовувалось не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
  • відсутня оригінальна упаковка.

ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

  • Транспортні витрати, пов'язані з обслуговуванням, обміном, поверненням товару - оплачуються покупцем.
  • За цілісність посилки при транспортуванні відповідальність несе компанія-перевізник.
  • Магазин не несе відповідальність за збиток, отриманий з-за неправильного використання товарів і внаслідок форс-мажору (нещасного випадку).

ЩО РОБИТИ ПРИ ВИЯВЛЕННІ НЕСПРАВНОСТІ

1) Передзвоніть менеджеру технічного відділу по кожному з номерів на нашому сайті і розкажіть про виявлення несправності або бажання повернути товар.

2) Детально опишіть характер несправності або причину повернення.

3) У разі повернення уважно запишіть дані для відправки.

4) Гарантійний товар повинен бути упакований в оригінальну упаковку і повністю укомплектований.

5) Обов'язково зберігайте декларацію нової пошти вашого повернення до дзвінка менеджера про отримання посилки.

6) Як тільки товар буде прийнятий і перевірений відділом повернень – з Вами обов'язково зв'яжуться!

Примітка:

Термін служби нової запчастини багато в чому залежить від установника, його кваліфікації та подальшої експлуатації пристрою. Магазин не може надати клієнту гарантію на термін служби і якість установки, як правило, таку гарантію надає майстер-інсталятор.

Хочемо звернути вашу увагу на те, що запчастини для телефонів, відеокамер, фотоапаратів і інших мобільних пристроїв не є виробом готовим до негайного використання. Необхідні певні навички, знання апаратної частини, і спеціальне обладнання.

Незважаючи на те, що ми намагаємося забезпечити наших покупців продукцією високої якості, іноді запчастини можуть бути не належної якості і функціонувати ненадійним чином.

І ще раз нагадуємо:

Якщо дефект був виявлений після встановлення, то запчастина Ваша. Якщо майстер не перевірив повністю функціонал і не виявив дефект до встановлення, це проблема майстра.

Під гарантією на запчастини від магазину РадіоКухня мають на увазі обмін запчастини або повернення її вартості, якщо запчастина мала початковий дефект, який виявив себе під час тестування та перевірки на працездатність (тобто до повної установки). Встановлені запчастини, які були навіть найменший час у використанні або обміну не підлягають.

Характеристики
Основні
ВиробникSamsung
ТипДисплей
МатеріалСкло
КолірБілий
Інформація для замовлення
  • Ціна: 49 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner